lørdag den 31. december 2011

OMG - jeg nåede det....

Min mand har ønsket sig et lidt mere farverigt tørklæde end det han ellers har..Han er vild med grønne nuancer og der måtte godt være lidt knald på farverne..HMMMM.. Først blev det vist for meget - men NU er den der ..
Er vild godt tilfreds - nytårsgaven er KLAARR..

Tiden går - og heldigvis for det.. mange glæder sig nok til i aften.. her ved os ligger den ældste og manden syge.. ÆV.. Så for os bliver det en aften med meget ro på.. Den yngste skal til party med nogle veninder, hjemme ved en fælles veninde.. Godt for hende (Jeg er pisse misundelig)ha ha..:0)


I ønskes hermed et knald godt og lykkebringende nytår med nye eventyr og inspiration, både i det virkelige liv samt herinde i  blogland:0)
See You in 2012...

15 kommentarer:

  1. mange tak og et godt nytår til dig :)

    SvarSlet
  2. Hej Iben. Ærgerligt med sygdom men håber at de snart er på benene igen. Rigtig godt nytår til dig og dine.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Dejlig blog du har her :)

    Jeg er sikker på, at nytårsaften nok skal blive hyggelig på trods af sygdom. Vi havde en del sygdom i familien juleaften, men alt blev som det plejede alligevel - minus "nu er det jul igen! gennem hele huset :)

    Men kan nu godt forsdtå, at du er lidt misundelig på den yngste af børnene :)

    Godt nytår!

    Kh. Jenny

    Ps. Er vild med din baggrund her på bloggen!

    SvarSlet
  4. Tak og også et godt nytår til jer, trods sygdom Øv.

    SvarSlet
  5. Kære Iben
    Skrev en kommentar igår.. og nu er den pist.
    Prøver lige igen.
    Rigtigt godt nytår til dig. Håber at de er blevet friske hjemme.
    Fedt tørklæde Peter har fået af dig. Kan godt forstå, hvis han er glad for det.
    Nyder hvert et øjeblik ved din blog og glæder mig til at følge med det nye år.
    Nytårsknus Jette

    SvarSlet
  6. Ogsså rigtig godt nytår til dig - jeg håber, du kom godt ind i det og at din familie snart er frisk igen.

    SvarSlet
  7. hej Iben
    også godt nytår til dig.
    Det tørklæde blev rigtig flot - og han blev garanteret glad for det .
    hilsen Mona

    SvarSlet
  8. Tak for jeres dejlige og søde hilsner:0)
    Nu er vi kommet ind i år 2012, og det hele lysner..:0) Glæder mig over at i er med mig på bloggen endnu - da jeg er en del fraværende i tiden.. Tak for det i søde kvinder..
    Godt nytår..
    KH iben

    SvarSlet
  9. kære iben

    Flot halstørklæde .. Håber han blev glad..

    Leg du bare ung med de unge.. godt nytår til dig, Håber 2012 bliver dit år.
    Glæder mig til at følge dig i 2012.. Håber også vi ses igen...

    Lone

    SvarSlet
  10. Sikke et festligt tørklæde. Du må have en husbond med spræl i med de dejlige farver. Håber alle er friske igen, og rigtig godt nytår ! Vi følges forhåbentlig også i 2012 :)

    SvarSlet
  11. Godt nytår til dig også!!!
    Og smadder lækkert tørklæde du fik lavet, kan godt forstå manden blev glad.
    Faktisk kunne jeg godt tænke mig at vores næste nytårsaften blev stille, bare mig og manden. Vores store pige skal jo nok ud og føjte næste gang, og de små skal til deres forældre.

    SvarSlet
  12. Kære Iben.
    Rigtig godt nytår til dig og hele familien.
    Man skulle ikke tro at du først lærte at hækle for et par år siden...
    Fint tørklæde.
    Knus Maria

    SvarSlet
  13. Mega flot farve kombi , det kan da kun blive en meget glad modtager.
    Skål på et godt nytår med en frisk ryg til dig Iben:O)

    SvarSlet
  14. Godt nytår, Iben - sikke et skønt tørklæde du har hæklet! Kh

    SvarSlet
  15. Flot halstørklæde ;) Rigtig godt forsinket nytår til dig ;) kh Tina

    SvarSlet