tirsdag den 20. december 2011

Jubii jeg vandt...:0)

Jeg har været så super heldig at vinde et par rigtig lækre handmade sokker/hjemmefutter ved Mona Elisabeth med bloggen ..

dqpage - sammenklip af forskellige, livgivende ting...

De var så fint pakket ind i det søde rødprikket papir og med et sød julekort.. De sokker kommer jeg nærmest til at bo i resten af vinteren....SKØØØNNTTT




Som i kan se, er jeg allerede flyttet ind....
TAK søde Mona.. Hvor er det nogle fede farver og et flot stykke arbejde...:0)

(nu håber jeg dulmende ikke, at mine tøser vil hamstre dem fra mig, når jeg ikke er hjemme.. hi hi)

4 kommentarer:

  1. Tillykke tillykke. findes der noget bedre en futter man IKKE selv har lavet ? Det tror jeg ikke !

    SvarSlet
  2. hej Iben
    velbekomme dig :o)
    jeg er glad for at du kan lide dem - og at du er flyttet ind :oD
    mange hilsener
    Mona

    SvarSlet
  3. Hej Iben

    Mange gange tillykke :) Hvor ser de dejlige ud.

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  4. Heldige asen.
    Juleknus til dig kære Iben.

    SvarSlet