tirsdag den 13. december 2011

Et kig værd....

Synes jeg ville dele dette flotte syn med jer..:0)
Miranda, som er med på krea værkstedet, er blevet færdig med sit tæppe..Jeg  var jo HELT sikker på,  at dette SÅ fede tæppe skulle med hjem til mig - men næe nej..... Miranda havde andre planer (øv)

Jamen så måtte jeg jo forevige tæppet på mit kamera, ja og selvfølgelig vise jer det.. Er da næsten sikker på, at andre kunne blive inspireret til at lave et osse.. mon ikk!!



Se alle de skønne farver.. Kan ikke huske hvad garnet hedder - men ved at det skifter nuancer i selve garnnøglet....:0)

15 kommentarer:

  1. Okay der er vist mange tæpper frem på diverse blogge, men denne er klart et af de flotteste. Hep hep - er vild med de sorte kanter. Det fremhæver virkelig farvene på en fed måde :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot og sikke lækre farver. Sikke et arbejde at hækle det. Det lyder som noget spændende garn med farveskift.

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. kan det være kunstgarn ?
    for det skifter farve.
    Det er et rigtig flot tæppe.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Tænk at det ikke skulle bo hos dig??;-) Hvor er det fint. Tak fordi du deler
    Hvilket Kreaværksted??
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  5. Super flot...det kan hun bestemt være stolt af. Det minder om noget garn fra Drops, som også har en lignende opskrift WOW! KNUS fra Gitte

    SvarSlet
  6. Det er et vildt flot tæppe!!!!

    SvarSlet
  7. Fedt tæppe. Håber det går bedre med ryggen.
    Knus Tina

    SvarSlet
  8. Tak for jeres kommentarer, som jeg håber at Miranda osse læser med på:0).. Gitte: Du har ret .. der ligger en opskrift på drops og det er da muligt at det er den.. Der står også noget om garnet..
    Stine: Kreaværkstedet er på mit job på daghøjskolen i Randers..
    KH Iben

    SvarSlet
  9. Selvfølgelig læser jeg det, er jo spændt på hvad folk skriver :) Og tak for de søde kommentarer :D

    Jeg har hæklet det i noget garn fra YarnArt der hedder Magic, ultra lækkert og virkelig smukt mohair garn! - Det kan købes i Butik Solveig i Houmeden i Randers :)

    Og så lige opskriften:
    http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=124&d_id=1&lang=dk

    SvarSlet
  10. P.s.
    Glemte lige, det sorte garn er også fra YarnArt og hedder Merino De Luxe :)

    SvarSlet
  11. Hvor er det smukt...ærgeligt at du fik en lang næse med hensyn til hvor tæppet skulle bo for fremtiden!

    SvarSlet
  12. Skønt job, Iben!! det må da være en kreadrøm!!

    SvarSlet
  13. Wow, hvor er det dog smukt! Kh

    SvarSlet