torsdag den 12. december 2013


Hold nu op der er gang i det kreative værksted herhjemme. Når tiden er til det - bliver der lavet alle mulige finurlige humør fyldige jule dimser og sjovt er det...
De her jule dukker er rigtig søde at sætte på pakker, eller hænge på en gren..
Ideen kommer fra Charlotte der har bloggen "blogmoster"  - hun laver de skønneste engle..

Jeg er med i en jylepyntsudveksling.. Jeg har sendt gaver til 3 piger og går nu i spænding og venter på at modtage nogle selv... 
                                             

Jeg ved en af pigerne har modtaget sine ting fra mig - så jeg kan vist godt vise noget nu... HUMOR var min julepyntsudfordring - derfor bla. nisserne...;0) Og træerne i pang farver..



 Ja og så vil da da lige vise mine mini træer til nøgleringe...:0)



Der vil løbende komme mere spam fra mig:0)
Go dag derude..

3 kommentarer:

  1. Det er da en sjov ide med sådan en udveksling

    SvarSlet
  2. Hej kære Iben
    Meget forsinket glædelig jul til dig og dine kære. Håber I havde en fantastisk ferie.
    Kan ikke wf mere piv piv... min mobil er tosset og mine planer om en nu... skal vente lidt.
    Sikke mange skønne sager du har fået lavet... kan du mærke foråret?
    Ha' det godt til vi skrives ved.
    Knus Jette

    SvarSlet