søndag den 14. oktober 2012

UHMMM - NYT legetøj

Vi har købt en saft presser - det er guld og sikke alt det lækre der kan gemmes i sådan en, hvis man er lidt kræsen som jeg er..

Jeg er kræsen med grønsager, men i den maskine her kan det "pakkes ind" i masser af frugt - jeg synes det er fantastisk = vitaminer i stor mængde..

Billederne sku ha været vist med pressen først- dernæst drinksene - men lige meget hva - hopper det andet billede op.. SÅ S... Træls..

Nå men den røde saft er min mands - med rødbede, gulerod, æble , appelsin og lidt citron--  (
Jeg kan bare smage den rødbede uanset hvad - og den bryds jeg mig ikke om - så den lader jeg ham om at fortære)
Min orange saft drink er med gulerod, ananas, æble , pære og citron og appelsin - og Den er SÅ lækker..
Sådan en vitamin in sprøjtning tager vi hver dag - for at det ikke skal være løgn, har vi begge tabt os en smule - den mætter nemlig osse - det er WIN WIN der vil noget...
Bon appetit




















7 kommentarer:

  1. Uhmmm det lyder som en god investering, og så ovenikøbet med et vægttab inkluderet, så er det da bare om at få anskaffet sig en :0)

    SvarSlet
  2. Lækkerier ......
    og så med sidegevinst ;0)

    SvarSlet
  3. Nu presser du ikke citronen for hårdt vel Iben..hehe.
    Det er skønt med sådan en saftpresser..jeg har nogle gange lavet den med æble, gulerod og ingefær...mums!
    Tror nok at Joe & The Juicebar kalder det "Gå væk doc!"
    En skøn aften til jer..knus

    SvarSlet
  4. Næ se Iben har do fån sårn jen....
    Du er vel nok heldig. Synes nu den der rødbedefætter ser god ud. Mon det er næste investering.
    Spændt på at høre mere om hvad I laver i denne skønne sag.
    Rigtig god dag.
    Knus Jette

    SvarSlet
  5. Åhhh jeg elsker stadig vores maskine...det er nemlig en super skøn måde at få vitaminer på. Jeg er heller ikke til rødbeden. Den bliver for kraftig efter min smag..

    SvarSlet
  6. Uha nej, rødbedesaft er heller ikke mig ;-)

    SvarSlet
  7. Sådan en har jeg også, men har desværre ikke været så godt til at brugen den efter de første par måneder. Nu bliver den med jævne mellemrum udlånt til søde veninder, så brugt bliver den da. Kunne dog ikke drømme om at skaffe mig af med den:o) Håber at du bliver glad for din!
    Gitte Lacarriere

    SvarSlet