mandag den 29. oktober 2012

Hov - jeg købte da osse ...


lidt på krea messen. Blandt andet var jeg forbi Mette fra " Bettekun" - en skøn stand hun havde fået sig lavet og med masser af skønne garn dit dut og dat - uhmmmm..
(Og sikke en FED home made trøje hun havde på - den fik jeg desværre ingen billede af)


Garnet skal blive til et rør- tørklæde - ællsskker den grønne farve og så liige et twist af lidt sprælsk pink.. Kortet i kan se, er mega fedt. Det har Mette selv lavet, fortalte hun.
Altså både det hæklede og derefter kortet - (så er det da skåret ud i pap:0))

Her er lidt af det hele - uldgarn ved garnheksen (lama uld) - blev det også til - jeg skal ha filtet en ny taske - Lime og pink - selvfølgelig....... :0)



Jeg er allerede igang - skønt med skønt på..







 





3 kommentarer:

  1. Hej du
    Sikke da skønne farver - minder de to sæt garn lidt om hinanden i farverne - arhj... vel?:-)) flot - jeg jeg kunne sidde der ved dit bord og bare bladre. Skønt.
    Nå men jeg skal tilbage til min bog.
    Knus Jette

    SvarSlet
  2. Fin høst fra messen.
    Det minder mig lige om, at jeg også skal have bestilt lidt mere geilsk fra Bettekun.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Sikke fine ting du fik købt, og skønne farver på garnet, det skal nok blive flot, glæder mig meget til at se det færdigt.

    SvarSlet