tirsdag den 12. juni 2012

Loppemarked og hæklestatus

Det går fremad - men stille og roligt.. det er ikke hver dag jeg når til garnet. Glæder mig til at det hele skal monteres..




Nåhem alligevel kunne jeg jo ikke gå forbi min lokale garnbutik igår uden at skulle ha´noget med hjem til næste projekt - 
Jeg har en bænk, der altid har stået hvide puder på - nu skal der lidt pastel farver på..


Denne gang vil jeg hækle blomster med kanter der skal indramme puderne.. HM - Plejer ellers at være til PANG farver, MEN NU skal der nye boller på suppen.. hæ hæ
Tror da det pepper mixet af hynde og puder op - mon ik!!














RETRO LOPPEMARKED i HAMMEL...
Sølvstenvej 15, 8450 Hammel


På lørdag er der igen åben fra 11-16 


ved det herlige loppe sted.Jeg har før på bloggen annonceret for dette retro marked.. Karin og Jørgen har skønne sager og er et besøg værd. Viser lige et enkelt billede...;0) 


Man er velkommen til at kontakte dem på mail: kamajve@yahoo.dk - hvis man ønsker at kigge forbi uden for åbningstid..

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare flot ud det tæppe...du er bare blevet god til at hækle. Og puderne til bænken skal osse nok blive flotte!!

    SvarSlet
  2. Hej Iben.
    Glæder mig til at se færdig pude - altså den idé må jeg tyvstjæl hvis jeg må.Det bliver en superskøn pude.
    Pasteller - hvad sker der Iben.. fedt. De bliver lige så smuk som i pangfarver... den bænk.. nuj.. den vil jeg gerne eje.
    God onsdag.
    Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Pude...bænk og mine højbede...haha

      Slet
  3. Dejligt med projekter,og pangfarver bliver man så glad af ;-D
    Skønt at se, at der er kommet gang i det kreative gen igen...go' aften til jer..knus

    SvarSlet
  4. jo mon ikke ?
    de puder skal nok blive rappe på den sofa :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Ja nogen gang skal man prøve noget nyt men skønne farver
    også på det hæklede tæppe ;0)

    SvarSlet