fredag den 15. juni 2012

Grib garnet - og det gjorde jeg så!!!!

Sikke en dejlig oplevelse med "grib garnet"... Jeg mødte en del bloggere - det var fantastisk..
Desværre nåede jeg ikke i "LUNDEN " - der skulle Mette fra "Bettekun" ellers være -  men pludselig var tiden bare gået et andet sted, hvor der også var vild meget GARN, Bloggere og lækre oplevelser ..


Jamen kender i ik´det?! Pludselig står man bare der og snakker, og så med nogen der har sammen kreative lidenskab (jeg blev da helt høj af det) ha ha..   


Jeg mødte bla. Filihunkat - det var super FEDT. (tak for sludder og lærdom til dig Lene) Dorthes hjørne - og fantastiske sommerfugl. (Søde piwer)


Mødte også - - - - 
Designeren og garn pigen fra Randers : Trine Bertelsen med web adressen :www.strikkebogen.dk - se lige det yndige tæppe hun har designet.. 


Hun sælger opskrift og garn via hendes web butik.


Tjek hendes side - hun forhandler garn som ingen andre har (mener jeg - uha vil ik helt ligge hovedet på bloggen) :0)







Er den ikke fed - viser lige lidt af hvert - se bare med:0)




Grib garnet i Silkeborg forsætter i weekenden - hvis i skulle få lyst... Go fornøjelse:0)

4 kommentarer:

  1. Lysten er der - det er tiden, der mangler :o(
    han blive helt misundelig, når jeg læser dit (og andres) indlæg fra Grib Garnet.
    Den der lænestol, du viser billede af - den er da for fed. Det giver da lige et par ideer til en gammel stol jeg har stående .. hmm ....
    fortsat god weekend.
    Mona

    SvarSlet
  2. Hej Iben
    Arhj.. hvor lyder det bare hyggeligt. Kan sagtens tænke, at din tid må være fløjet afsted. Tid går godt i a gode selskab jo..
    Er det så lige alle de kreationer du skal igang med? glæder mig til at se det - ha ha ha.. jeg er klar ved bloggen...
    Har lige tørret stoffer altså de stoffer til puderne. Men hvad skete der så lige - en kæææmpe byge. Nu er det så kylet i tumbleren.
    Bordet er fyldt med krea til pigerne - faren ser læs sover til bold og om lidt sidder jeg ved min symaskine.. så jeg snart kan få hæklet en matchende pude..
    Knus til dig

    SvarSlet
  3. Det lyder viiiiildt hygligt .
    Jeg er totaltossetpjattet med lænestolen ;)
    Fortsat go hygge kh Mette

    SvarSlet
  4. Det var skønt at møde dig og Trine's garn er bare lækkert.

    SvarSlet