onsdag den 11. maj 2011

Ser det "spooky" ud..??

Egentlig vil jeg bare give et tip til jer småbørnsforældre... Sidst jeg lavede denne slags hænder på nogle børn, var børnene 3 måneder.. Det er en sød ting at kunne gemme fra børnene er små.. Desværre var mine egne børn blevet lidt ældre da jeg lavede deres.. DEM DER HÆNGER PÅ BILLEDET -  Men hvor er jeg stadig glad for dem..Til dagligt hænger de i min tallerkenrække.. hæ hæ
De er lavet af gaze gips og vand.. Prøv det hvis i får lyst.. En gave og minde for livet...

2 kommentarer:

  1. Det kunne nok give et gib i en, hvis man kom forbi først på aftenen - hi

    SvarSlet
  2. hahhahah ja uha det er skræmmende..

    Har prøvet at lave det i Dussen.. altså på arbejde.

    børnene syntes det er sjovt..

    Har også lavet aftryk i trylledej. fantastisk idé. det kan man også gøre med deres ansigter..
    Lone

    SvarSlet