søndag den 15. maj 2011

Elsker knapper

 - OG i lørdags drog familien og jeg til uldmarked i Saltum... Og blev vi inspireret eller hva´... Jo faktisk købte min datter nogle fede knapper, som hun absolut måtte hjem og prøve af..

 De er "handmade by Caroline" og lavet af cernit...





jeg selv har et eller andet med stjerner - og indtil videre er det en smule af dem..










Det her armbånd med stjernen har boet meget på mit håndled de sidste uger.. Er TOTAL vild med det..:0)
NÅ - men har da osse lige prøvet om jeg ku hækle nogle ting til at sætte nogle knapper på.. Øvelse gør mester.. Ku´nu godt bruge en nem opskrift på nogle blomster og gerne udskåret i pap...:0)


6 kommentarer:

  1. Hejsa. Vidunderlige knapper. Den opskrift jeg bruger på blomster er nem og hurtig.
    Lav 5luftmasker som du forbinder i en ring med en kædemaske. Nu laver du tre luftmasker. Så skal du lave tre stangmasker i næste maske, kædemaske i den næste (så har du lavet det første blad). Fortsæt med 3 Lm, 3 stgm i næste m,kd. (5 blade i alt)

    Håbder denne er til at gå til.

    Lykke

    SvarSlet
  2. Hej Iben
    Fantastiske knapper - er det fimoler du har lavet stjerner med? har lige bestilt et louise kragh smykke.. er vild med dine stjerner:-)
    Smukke knapper også.
    God aften.
    KH Jette

    SvarSlet
  3. Hejsa igen.

    Har da lige glemt en mikro detalje på blomsterne.. Hvor er jeg dum og det må du undskylde..
    5 luftmasker som du forbinder i en ring med en kædemaske. Og så 12 fastmasker rundt i ringen sluttes af med en kædemaske i første fastmaske.
    . Nu laver du tre luftmasker. Så skal du lave tre stangmasker i næste maske, kædemaske i den næste (så har du lavet det første blad). Fortsæt med 3 Lm, 3 stgm i næste m,kd. (5 blade i alt)
    UNDSKYLD.. håber det hjælper dig.. Det er vist lige før det giver kvajekage.
    Knus Lykke

    SvarSlet
  4. God (tidlig) morgen. På denne side finder du masser af blomster, også helt enkle. Fin blog du har :)

    http://www.noerkleriet-garn.dk/16304212

    SvarSlet
  5. Iben - din skønne blogger! TAK for den fine gave til mig - er vild med sagerne og sikke en dejlig overraskelse :) Skriver lige et indlæg om det senere - bliver drillet voldsomt af både min computer og netforbindelse for tiden. KNUS

    SvarSlet