tirsdag den 3. april 2012

Kom påske - kom

Jeg har glædet mig til påsken - bare af den simple grund at få fri fra "krav - hverdags støj og vanlige pligter"
Længe har jeg ikke været særlig kreativ på hjemmefronten - så nu håber jeg at helligdagene kan sætte gang i mig igen..:0) 


Nåem lidt - meget lidt... har jeg da at vise.. Et lille påskemaleri - jeg er jo vild med det naviistiske barnlige udtryk - så derfor.......................
krussedulle tegninger er altså stadig osse et hit - og jeg øver mig.. hæh hæ

Jeg har bestemt mig til at købe flere og maaange posca tusser - de er SÅ fede at bruge... Go dag til jer derude:0)

7 kommentarer:

  1. Gud hvor er den flot den tegning. Vi lavede konstant krusedulle tegninger som børn - Men aldrig med flotte mønstre i som dine. Hvor ser det fedt ud!

    SvarSlet
  2. Super flot tegning og maleri :o)
    God påske :o)

    SvarSlet
  3. Super flotte ting du har lavet, skønne farver :o)
    God påske :o)

    SvarSlet
  4. Det er nogle skønne ting du laver, Iben! Rigtig god påske :0)
    KH

    SvarSlet
  5. Kender dem godt.. Bruger dem med børnene på jobbet.. Du ved, til de små detaljer..

    Du er nu skrap til de duller...

    Lone

    SvarSlet
  6. Det er du bare god til Iben...elsker farverne og krusedullerne. Tænk hvad der kan komme ud af nogle få streger...skøøønt. Knus og en forrygende påske til jer

    SvarSlet
  7. Jeg er total tosset med din kylling den er da for skøn
    dejlig påske til dig
    Mette

    SvarSlet