mandag den 31. oktober 2011

Kreativitet der vil noget....

Sikken en fest.. På grund af alle de indlæg der er i blogland i disse dage, om kreativ messen - vil jeg skåne jer for en mega historie..Jeg vil derimod sige TAK for sidst til Tina Dalbøge og Karen Klarbæk.. SÅ fedt at møde jer to inspirerende kvinder.. :0) (Tina ses bag en gren.. hi hi)
Jeg vil også benytte lejligheden til at sige, at det var skønt at se jer bloggere, som jeg mødte på min vej i messe land.. Tænk endelig at få sat ansigt på jer IRL... Jeg er stadig fyldt op af indtryk og ideer.. Jeg kommer helt sikkert igen næste år...
Go aften derude bag skærmen.. 

3 kommentarer:

  1. Du er heldig at bo i Jylland, så du kunne besøge messen - det må have været en dejlig oplevelse!

    SvarSlet
  2. Bare det var mig ... måske næste gang ;-)
    Jeg var helt sikkert gået shop amok haha KNUS

    SvarSlet
  3. Hyggeligt at få sat ansigt på dig - Tænk jeg havde da engang meldt mig som fast læser hos dig, men det er jeg ikke mere. Hmmm... Mon blogger en gang imellem "smider" folk af som faste læsere. Nå men nu melder jeg mig altså igen:-)

    SvarSlet