fredag den 25. marts 2011

Mine skjønne år som SFO pædagog -

Diddl nostalgi.. Kender i dem? Lever de blandt børnene endnu mon??

Vi kunne samle en masse børn om denne uges begivenhed.. Diddl bytte dag. En gang om ugen havde vi brevpapier, glansbilleder, poser og "ja you name it" diddl med. Jeg blev grebet af børnenes iver over denne rus og glæde, tja til tider konkurrence over hvem der havde hvad og hvor mange dit og dat med. Faktisk kørte Jeg til tyskland og købte mig fattig i diddl brevpapir. Der skulle jo være noget at bytte med og noget at give børnene, så de kunne udvide deres sortiment.. Idag er jeg ikke i SFO mere - men har ryddet op og fundet alt mit diddl - og du godeste jeg har mange mapper. Det er bare noget der vækker minder og får mig til at længes efter de skjønne unger og tiderne i SFO.. Se også glansbillederne..


Billederne ku ha været bedre, men mon ik jeg lærer at blive bedre til det osse, hen ad vejen..( Smiler)

2 kommentarer:

  1. Hyggeligt at møde dig til blogtræf i går ved hækleworkshoppen. Dejligt med Tinas hjælp:-)
    Fin blog du har, melder mig som fast læser.
    -Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej Iben.......Tak for din kommentar på min blog.
    Lidt skamfuld......fandt jeg nu vej frem til din fine blog, hvilket jeg er rigtig glad for....her bliver man da i godt humør....sikke fin design!
    Og så er det rart, at vi har hilst på hinanden....tak for det!

    SvarSlet