mandag den 28. oktober 2013

Hækle workshop på Krea messen var SÅ skøn....

Selvfølgelig skulle jeg da på kreamesse igen i år .. Jeg skulle møde Lene fra bloggen "Filihunkat" og Trine fra "strikkebogen.dk
Har før mødt de to søde kvinder, dog til en anden begivenhed.. Tidligere har jeg så været hjemme ved Trine og købe garn, da hun bor i samme by som jeg.   
Jeg er SÅ vild med det garn Trine har - det glider så nemt på nålen og har sådan et glimt i farverne.. 


 Lene havde en workshop, hvor vi kunne lære at hækle hendes flotte flettede hjerter.. Det er så fedt at blive undervist - det at være i en social sammenhæng og alle er i samme båd mht at lære nyt - det er jeg simpelthen bare vild med. det lykkedes så også at få lavet et hjerte her i weekenden.


Det er det første - men det næste bør blive bedre.. Der er plads til forbedring...;0)


Købte lidt af Trines garn med hjem - tænker at der skal laves lidt flere hjerter. Udover det skal jeg hækle juletræer og stjerner.. Kogler håber jeg at lære senere...
Købte lige et lille træhus og nogle fede perler... Tak for sidst til alle dem jeg mødte på messen:0)

4 kommentarer:

  1. iiiihhhh du er så heldig du har været på krea messe , tænker man bliver helt vild i varmen efter alt det vi vil lave :)
    lav bare flere hjerter de er så søde .
    Knus Mette

    SvarSlet
  2. De er altså heller ikke til at stå for de hjerter :)

    SvarSlet
  3. Fine hjerter :-) Jeg var også på messen, men fik desværre ikke hæklet. Kh Christina

    SvarSlet
  4. det var sååå skønt at møde dig igen Iben, du er bare en skøn kvinde.
    Og ja Trine har det fedeste garn

    SvarSlet