mandag den 30. september 2013

Vil i se giraffen?!!

Har forsøgt at bevæge mig ud i noget jeg ALDRIG har prøvet før. Er blevet vild med det grafiske udtryk og skulle prøve det af. Giraffen er mit yndlings dyr - så hvorfor ikk. Bum.

Mon jeg burde prøve at bruge linial eller bare øve mig videre i at det bliver mere perfekt??





Der er mange måder at gribe det an på. Lige nu er det fedt at finde ud af, hvad der kan gøres bedre til næsten gang.......
 Jeg tænker at SFO børn godt kan være med til den slags her. Måske de vil lave en skitse over noget andet - et hus, en blomst,  ja hvad der falder dem ind og så begynde at lave de skønne trekanter omkring... ;0)


De her små skønheder, er lavet på bestilling:0)
Faktisk er det ofte sådan nogle jeg laver, når jeg taler i telefon haha..
En kær veninde vil have dem i rammer ...

(lige nu skal der hækles - IGEN) Ha en dejlig dag derude....

 

3 kommentarer:

  1. Hor er de flotte <3 Sikke en god ide med giraffen...god aften knus

    SvarSlet
  2. Hvorfor lineal? Den får da meget mere liv uden ;o) giraffen er skøn, og det er en fin teknik

    SvarSlet