tirsdag den 4. september 2012

YES - JUHUU

Jeg har idag modtaget dette fede billede med posten - Synes det er SÅ flot-- Prøv at tjekke det ud i dybden.. Skævhed - flotte farver i spil - hvad er det den lille dame vil fortælle - hvad siger dørene..Hvem bor i husene og jeg kunne blive ved...  Ammen altså.... det er bare så fantastisk..

Billedet har jeg købt ved GITTE med bloggen RAV & KRAT.  Hun har en butik på nettet, hvor i kan se alle hendes (i mine øjne) Vidunderlige SKÆVE STREGER:0)

Nu skal jeg have billedet i ramme og hængt det op...

TAK Gitte - Jeg er allerede SÅ MEGA glad for det:0)


5 kommentarer:

  1. Ejj hvor fint. Det kan jeg også godt lide. Jeg er også vild med den skæve streg og de fine farver.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hej Iben
    Ja... Gitte kan altså fantastiske sager:-) jeg må også eje et - men kan da ikke beslutte mig. Men denne er en hitter.
    VI ses iaften.
    Knus Jette

    SvarSlet
  3. Tusind tak for de søde ord... Det er altid en stor glæde når mine illustrationer finder en ny bolig hvor de kan sprede glæde og smil Bliver spændende hvilken ramme du vælger...vi ses på :-) God aften til dig *KNUS*

    SvarSlet
  4. JA, det er et dejligt billede.
    Ha`en god aften :o)

    SvarSlet
  5. hvor er du da bare heldig.
    flot er det.
    hilsen Mona

    SvarSlet