torsdag den 12. juli 2012

Slow down mood...........

Men alligevel vil jeg vise min sidste nye pude :0)Det går lidt langsomt med at få hæklet i tiden - men pyt, lidt kommer der da ud af garnet..  


JOW jow og knapper skal der til for at lukke i stedet for en lynlås... 


da daaaaaaaaa








(gad vide hvor blitzen blev af på disse billeder hmmm..)



  1. Forstil jer lige at solen skinner :0)










Næste pude bliver i andre farve mix og måske i denne stil...


(Havde håbet jeg skulle sidde i haven og hækle under solens stråler - men NEJ de er ikke her - er de hos dig måske?!!)



6 kommentarer:

  1. Der er gået sport i puderne ;-D ...super flotte er de. Har du set tich tach's puder i trekanter ?
    Glæder mig til trekantspuden er monteret..du er fuld af gode ideer Iben..god weekend - knus

    SvarSlet
  2. wow- flotte puder ! rigtig sommerlige..
    desværre heller ingen solstråler her
    - men måske lidt håb for i morgen ?
    det er godt nok forstemmende med dette vejr.
    Men godt der så er tag på husene.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Hej Iben
    Hold nu op.. nu får jeg flashback med den pude. Nix er ikke nået videre - jeg strikker og strikker og har nu helt ondt i nakken. Samtidig skal jeg slå Gitte i WF - har forsøgt at finde dig - er du mon på WF?
    Fin fin pude - håber at solen strejfet Randers. Den har strejfet Sønderris idag.

    SvarSlet
  4. hej ibsen
    Måske skulle jeg snuppe oldemorfirkanten istedet jo da. Nok lidt lettere for en sinke som jeg.
    Er det tykt garn du bruger??
    Go dag.
    Knus Jette

    SvarSlet
  5. Hej Jette.. Jeg har brugt til den trekantet pude - garn fra drops der hedder paris.. Skøn blød. til hæklenål 3,5.. den anden pude med olde firkanter er det noget her og der garn men mest fra SOON - vist noget acryl/bomuld og et billigt mærke - men igen skøn at hækle med..
    TRY IT DEAR:0)
    KH Iben

    SvarSlet