mandag den 9. april 2012

Påske RALLY pynt på falderebet...

I kan lige nå det - måske med børnene.................. Første hold kyllinger, er nogen jeg lavede da jeg var 6 år.. Det er altså sjovt at min søde mor stadig stiller dem frem hver år.. Tænk at hun har gemt dem.. hi hi
De er nemme at lave - mon i ik selv spotter hvordan!! ;0)

Den nederste kylling har min datter lavet, da hun gik i vuggestue.. Den er da osse cute.. Og nem at lave..

Min mor er altid i påske humør..(virkelig gul humør) Hun er SUPER go til at lave medaljer - og mums de smager godt.. Synes lige i skal se dem...
 

5 kommentarer:

  1. Nej hvor skønt din mor stadig minder dig om at du har været 6 engang :) Sjovt som din og datterens påskepynt ligner hinanden !

    SvarSlet
  2. Dejlig påske! - de kager ser da så lækre gule og påske-agtige ud at de truer min selvdisiplin;-)

    :-) Dorthe

    SvarSlet
  3. Sikke nogle lækre påskebilleder Iben. De medaljer ser mums ud ;D

    Hvem er den flotte model på profilbilledet...hun ligner jo en million. Knus og skøn påskemandag til jer

    SvarSlet
  4. herlige kyllinger :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. uuuhhh din mor må komme her forbi
    Fedt nyt foto af dig
    mette

    SvarSlet