søndag den 29. januar 2012

Jeg kan rigtig godt lide at............

lave undervisningsmateriale til de elever jeg har med at gøre i min hverdag.. er det kreativt, tænker du nok... Og JA er svaret.. Er bare vild med at omformulere, gøre det til udvikling, selv-indsigt, og kommunikativ udfordring, når materialet tages i brug.. I lærere, pædagoger og psykologer der sidder i blogland, kender det nok også fra jeres hverdag ikk?!!:::: :0)



Jeg elsker at arbejde med metaforer, coaching og begreber der skal tolkes på... ja og MEGET MERE .... Synes det giver en god debat i en gruppe.. Dette citat kigger jeg selv ofte på, da det osse gælder mig selv, når jeg er kreativ i min hækling eller andet. Lyder det mon fjollet?? (ha ha, nåehm sån er jeg altså)
 Yderligere passer det osse kanon til min undervisning..:0)
 MOD til -  lige nu - er for mig at vise jer mine første hæklede cup cakes... ;0)

Have a nice day..:0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar