torsdag den 7. februar 2013

I sku´ha set dem....

De fedeste dukker .....
 4 unge piger sad på kreamessen i Århus og lavede dem.. Fantastiske store dukker med deres specielle looks og udtryk... Jeg fik lov at tage nogle billeder



Pigerne lavede dem i deres fritid. Jeg bad om deres vivsit kort - men de havde glemt dem.. SÅ ærgerligt. Dog fik jeg den her adresse, hvis nogen vil vide mere..
resingarden.forumotion.net


Hvor er de altså seje ;0)


De er ca 1 meter høje vil jeg tro - men nogle minder lidt om Bratz - noget HELT andet end hæklede dukker og strømpe dukker - skønt med inspiration...

3 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte med deres eget personlige udtryk...det er da håndarbejde WOW
    Go' aften til jer *KNUS*

    SvarSlet
  2. hold da op - ja de er sgi flotte !
    og specielle.
    er de mon lavet af porcelæn ?

    SvarSlet
  3. Mega fed emo stil de har , jeg mener de er meget udbret i kina
    Kh Mette

    SvarSlet