torsdag den 10. januar 2013

Skøn model i GARAGE

ALTSÅ  - det er modellen på den lækre hæklede trøje/cardigan i skal se på.. (HMM -  Bad manden om at fokusere på trøjen, da han skulle tage billedet og det må man sige han gjorde) :0)

Desværre kan det hele jo ikke ses - men den er med frynser i ærmer og hele vejen rundt og lidt forskellige grønne nuancer. Den var SÅ FED - men Iben/ego kunne ikke lukke den, (det har intet med min vægt at gøre host - men den var bare lidt for lille - ØV)

Denne biks, hvor man kunne finde alt - som i ALT muligt spændende, er virkelig et MUST, hvis i skal til Berlin.
Den ligger i POSTDAM kvarteret - i kan google adressen. HOLD NU OP - den butik tåler ingen sammenligning med dem jeg har set i DK. Og så var den velorganiseret.

I får lige et kig indenfor.............


Det var et fedt og hyggeligt inspirerende sted og meget stort med MEGET tøj indenfor alle stilarter - så er det vist slået fast med STORT at GARAGE er et besøg værd .

Der ligger også en anderledes, men mere alm. second hand, inde ved Alexandresplatz  - just in case..

Nogen der fik lyst til at lave en cardigan med frynser måske??

7 kommentarer:

  1. Jeg vil i hvert fald gerne have en i den grønne farve!!! Wauw!!
    Må da simpelt hen til berlin!!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Spændende spændende.. Min lyst til at komme til BERLIN er bestemt ikke blevet mindre ..

    SvarSlet
  3. Jeg vil også til Berlin !!!
    kunne godt blive lidt af en dyr tur ;)
    Glædeligt forår
    Kh Mette

    SvarSlet
  4. - og det var i øvrigt en superflot trøje :o)

    SvarSlet
  5. Der er jo skønt i Berlin, var der i 2012. Men hold da op en lækker trøje. Den kunne jeg godt have lyst til at prøve og hækle, men må også indrømme at hækling ikke er min stærke side.

    SvarSlet
  6. Man kan da helt gå amok på det sted...sikke en fantastisk trøje
    Tak for tippet og en dejlig uge til dig knus

    SvarSlet
  7. Jamen sikken et eldorado, du har besøgt. Og hvilken skønhed du har med hjem. Det bliver husket om man skulle være så heldig at komme til Berlin :D

    SvarSlet