fredag den 28. december 2012

Kunst eller streetArt - begge dele måske...

det er som man ser det. I Berlin er der mere af den slags, end jeg oplever i Danmark. Selv synes jeg det gør mig glad at se på, når jeg går i bybilledet og i "de små gader"..
De her billeder var der mange af på mure, porte og døre i Fredrichhein området. Ca 4 km udenfor "der mitte"...

  I det område, er det virkelig værd at aflægge et besøg. Masser af små shops, garn, fancy butikker med alt muligt, cafeer osv... Man kalder det et shoppemekka til billige priser...
Jeg besøgte en skøn garn butik - desværre kun set igennem et vindue, da hun havde lukket i julen. ØV.. 
MEN DEN SÅ ALTSÅ SKØN UD..:0)

Se lige den her - cute ik!!


Vender tilbage med flere goe ideer og  nyttige oplysninger om Berlin,
såfremt i skulle træffe at tage derned.. 
Iben

4 kommentarer:

  1. Jeg vil glæde mig til at læse dine tips og ideer om Berlin.
    Vi er nogle kollegaer der taler om at smutte en tur derned i løbet af foråret - så gode ideer modtages gerne. Også om billig og god logi :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Elsker Berlin. Var afsted 2 gange her i efteråret. Skal snart igen.

    SvarSlet
  3. Hej Iben
    Skynd dig at lure på min blog - PÅ MIT NATBORD er ændret, he he.... he he..
    Er ham Peter din gået igang Med Panserhjerte? efterfølgeren? Den er meget bedre en Snemanden, så han kan glæde sig.
    Fede fede billeder emmer af byliv... åh.. savner lidt byliv - det er der så absolut intet af i Sønderris - det er en god dag, hvis man møder nogen på sin gåtur...
    Glæder mig til at høre og se mere om Berlin.
    Må I have en rigtig god aften imorgen.
    Knus Jette

    SvarSlet
  4. En trehjulet cykel betrukket med strik har vi også her i Frederiksværk :-)
    Rigtig godt nytår til dig, Iben!

    SvarSlet