mandag den 17. september 2012

Der er altid 2 sider af samme sag ;0)

De hæklede vimpler blev til denne sort/hvide pude, som var en bestilling fra min datter.
Hun har div. puder på sin seng - nu der skulle endnu en til., da hun i øjeblikket har to værelser - et herhjemme og et på efterskolen.
Den anden side af "samme sag" - blev dette mønster.. PYHA Igen takker jeg Gitte fra "RAV OG KRAT"...
Der er lidt småfejl, men øvelse gør mester.. 
Synes selv at denne side er den fedeste - nu er jeg spændt på om Caroline kan li´den - men det er jeg nu ret sikker på at hun kan.. he he

8 kommentarer:

  1. Den er da super lækker den pude, du kreative kvinde. :o)

    SvarSlet
  2. Super fin pude:)
    Hilsen en ny fast læser..
    Kig forbi
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  3. Den er bare blevet så fin Iben...er vild med farven og at det er en reverse model ;-D
    En dejlig aften til jer..knus

    SvarSlet
  4. hej Iben.
    Sikke seje puder ! - skægt at bruge vimplerne .. (den havde jeg ikke regnet ud).
    Du spurgte til garnsteder i Kbh. Jeg ved det ikke.
    Skal selv derover her i weekenden, men der skal jeg se på indianere og torvehaller ;o)(der skulle være en indianerudstilling på Nationalmuseet).
    De andre blogge skriver om en butik, der vistnok hedder Rasmilla ? jeg tror den ligger på Amager et sted (check evt. hos Charlotte Kaae) - og der må være en million andre også. Andet kan jeg ikke forestille mig :o)
    - ellers kender jeg et par gode butikker her i Aalborg ? (og Saltum, og Læsø ..)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Hej Iben
    Caroline vil knuselske den. Den er fin og du har lavet den.
    God aften.
    Knus Jette

    SvarSlet
  6. super fin ...
    Kan heller ikke finde din mail Iben - men send mig en mail på morskaber@hotmail.com hvis du stadig er interesseret i en sort taske ;0)

    SvarSlet
  7. Tak for hilsner og søde kommentarer og en ny læser Så dejligt..
    kh iben

    SvarSlet
  8. Super fin pude :) jeg er hoppet på som fast læser. Fandt dig via din kommentar hos Bettekun :) jeg er også til hæklerier og derfor fangede din kommentar mig.

    SvarSlet