onsdag den 28. september 2011

Omsorg

kan være mange ting... Jeg er syg med snot, ondt i hals og ører - og det kalder man bare virus..ØV og AV. Hvad gør man så for at få omsorg?? ja her er jo ingen hjemme .. Mand på job og piger i skole - hunden ligger og snorker..  Så må jeg jo klare mig selv - godt jeg har blogland mellem sovestunder og nyseturerne...

Tænkte at jeg så lige ku vise mit afsluttede hækle projekt.. :0) Halstørklæde i rørmodel...


Var så gået igang med noget nyt, men mistede modet - så lige nu ser det sådan ud..
Der er ikke noget mønster - kun ud fra mit hoved - men farverne er jo Skønne - hm jeg lader det nu ligge lidt, måske jeg finder på noget med det senere..:0) ha en super dag derude...

10 kommentarer:

  1. Din stakkel...øv øv med det halsonde. Hvor er der mange som er ramt af det for øjeblikket. Flotte rør du har lavet, er vild med begge farver. En gang frihækling er altid godt ;-) Håber at du snart rejser dig igen fra sygelejet...Rigtig god bedring til dig, KNUS.

    SvarSlet
  2. Åh, jeg har ondt af dig. Godt man har blogland som man kan hygge sig med i sygdomsstunder :o) Du må have rigtig god bedring.
    Super skønne hækleprojekter :o)
    Knus og god bedring herfra :o)

    SvarSlet
  3. Øv hvor det træls at ligge der og være syg. Lækkert hækleri til halsen. Rigtig god bedring.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. rigtig god bedring, nyd turen i blogland. Måske kommer der snart nogle hjem, som kan forkæle dig lidt?
    KH Dorthe

    SvarSlet
  5. God bedring til dig. Godt du ikke har den dersens dødlige mande forekølelse. Den havde min mand i sidste uge, og at dømme på alt hans jamren og snøften så ved jeg at jeg skal være glad for han er her endnu.
    Lækre tørklæder. Er gået lidt død i min hækling, måske sådan en rørmodel kan få nålene igang igen..

    SvarSlet
  6. Neej hvor er du heldig...så har du mulighed for at se alle de der serier, der har kørt i årevis i los televisionos...nå ikke ?.. høhø rigtig god bedring :-)

    SvarSlet
  7. Det er ikke så vidunderligt jo. Rigtig god bedring - godt du er god til at give dig selv lidt omsorg:-)

    SvarSlet
  8. Nu vil jeg da lige takke for JERES skønne omsorg.. Dejligt med heftige, søde, og sjove kommentarer... Takker

    SvarSlet