tirsdag den 5. april 2011

Små projekter

er lige mig - når jeg får en ide skal ideen LIGE udføres og helst med det samme... Weekenden blev til løse ender der skulle færdiggøres.. Bla. denne kurv..










Nogle af mine lapper der længe har ventet på at blive brugt til noget - endte som mobil itui. Sikkert pænt her til sommer..;0) Takker alle for jeres forslag til brug af mine lapper iøvrigt..




























Jeg legede også lidt videre med ståltråd og malertape. Det blev til denne her....
Nu er jeg spændt på hvad dagen i dag bringer... God dag til jer derude..;0)

2 kommentarer:

  1. Super søde ting du har fået lavet.

    Kurven er bare rigtig tøset, og mobilholder passer lige til sol og sommer.

    God dag

    Marlene

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor har du været kreativ og produktiv. Jeg er vild med mobilholderen!

    SvarSlet