tirsdag den 6. september 2011

TID - - - -


til at jeg skal ha løg i jorden igen.. jeg kan bare ik få nok.. Køber hvert år - men så er det også fedt at kan tage en buket ind ...



Idag var der osse TID til at se min datter ride .. Ville altså ønske at vi ku ha hesten (Ingo)hjemme i baghaven(suk)






TID blev der også igår til at tage et billede af min fisk, som jeg lige lavede i en overspringshandling den anden dag.. Den mangler lige en snor med lidt perle tam tam på.. Så skal den op og hænge skal den:0)










3 kommentarer:

  1. Kære Iben
    Er det nu vi skal have løg i jorden? kan jeg mon stoppe flere ned ved mit æbletræ (jeg må ikke plante andre steder), måske gør jeg det i smug:-)
    Ham Ingo... han er smuk og din datter smuk på ham. Mit hjerte banker for heste. Har reddet i 15 år men ikke længere. Kan næsten dufte ham - ja og din fine fisk:-)

    God aften.
    KH Jette

    SvarSlet
  2. Hej Iben.
    Åh ja- løg til næste års blomster. Måske jeg skulle få lidt af dem i jorden også.... Tak for tip :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Elsker løg, både dem i maden men så sandelig også dem der bliver til smukke blomster i foråret. Den Ingo er bare for skøn, og passer perfekt til den søde pige der sidder i sadlen ;-) Godt gået med fisken. Go' weekend, når vi kommer der til *KNUS*

    SvarSlet